2011. október 23., vasárnap

Paleolit napi menü...1. nap

Életmód váltás, ez zakatol fejemben...1 hete, amikor elkezdtem a paleolit étkezést erre fókuszáltam és megterveztem az egyéb teendőket is.
Itt gondolok a rendszeres mozgásra és testápolásra ( méregtelenítés segítése a bőrőn keresztül).
Régi fogyós tapasztalatom, hogy leírtam és pontosan megterveztem a következő napot. Régebben egy füzetben, most itt írok. Így akár csatlakozhatnak mások is hozzám, egymást segítve, tapasztalatainkat megosztva a siker érdekében.
Az előző napom történetét osztom meg, receptekkel, fotókkal és tapasztalatokkal.....

Minden reggel jógázom. Ez az egyetlen rendszeres mozgás, amit képes vagyok itthon egyedül is megcsinálni. Az öt tibeti gyakorlatsor, amit úgy hívnak: Az örök fiatalság forrása.
Ennek részletei és bemutatása a honlapomon!

Heti 2 alakalommal tengersós peeling!
Recept: 2 kanál tengersó fürdőolajjal pépesre keverve (akinek túl zsíros a bőre, az keverje tusfürdővel).
A bevizezett testet átdörzsölöm és lemosom. Mehet az arcbőrre is! Fantasztikus érzés!

És most jöjjön az étrend:

Reggeli:  - Diós muffin
Ebéd:     - Padlizsán bundában, káposztasalátával
Vacsora: -Maradék padlizsán, paradicsommal

Receptek:

                                                                   Diós muffin


Hozzávalók:
4 db tojás
20 dkg kókuszreszelék
1 ek méz
5dkg apróra vágott dió
1 db sütőpor
Elkészítése:
A tojásokat habosra keverem és hozzákeverem a többi összetevőt. Papírral bélelt muffin sütőben, 200 fokon, kb. 10-15 perc alatt sütöm. Ez az adag 12 db muffin.

Természetesen nem ettem meg mind a 12-őt, kihűlés után egy zárható dobozban félretettem. Túl a reggelin, kiválóan alkalmas utazáshoz, vagy az étkezések közötti éhség csillapítására. Tegnap pl. uzsonnára is ettem egyet almával.

Padlizsán bundában


Hozzávalók:

1 db padlizsán (kb. 10 szelet)
3 db tojás
1 ek zabliszt
1 ek olivaolaj

Elkészítése:

A padlizsánt héjastul karikákra szelem és enyhén sózom. A tojásokat habosra keverem a zabliszttel, kevés sót és borsot teszek bele. Felforrósított olajon hirtelen kisütöm. 

Káposzta saláta

1 kis fej káposzta
balzsamecet
csipet só
csipet kömény

Elkészítése

A káposztát vékonyra metélem, sózom és 1 órát állni hagyom. Szórok rá kis őrölt kömény és leöntöm egy kevés balzsam ecettel.

Paradicsom saláta

2 db paradicsom, 
1 kis fej hagyma
olívaolaj
friss bazsalikom

Elkészítése

A hagymát apróra vágom, kicsit sózom és 1 órát állni hagyom. Felkarikázom a paradicsomot és a hagymához adom. Pár csepp oliva olajat öntök rá és megszórom apróra szelt bazsalikommal.


Nos ez volt a tegnapi menüm, nem éheztem és kifejezetten élveztem a konyhában és az evéssel töltött időt!

Ma borscsot főzök paleolit módra, beszámoló holnap! :-)

Nincsenek megjegyzések: